14 Ekim 2007 Pazar

Counter Strike Genel

Counter Strike Renkleri
Counter-Strike Taktikleri
Türk Haritaları
Cs Hakkında Sıkça Sorulan Sorular [Bütün Sorularınızın Cevabı Burada!]
SiLahLar..
Cs Terimleri
HLDS Nedir ? Nasıl Kurulur
Yeni Başlıyanlar Için Cs'yi Tanıttık .. Herşey Içerde
Admin ve Amx Mod Maç Ayarları
Cs' De En Sewdiğiniz Silahh ?????
COUNTER STRIKE SOURCE CFG Dosyası
Yüksek Ping Sorunu Yaşayanlar.(Mutlaka Bakın)
Rate ayarları
Refreslock
Counter-Strike Tarihi
FPS AYARLARI (Bilgi)
!!! Admin Mod Kurulumu !!!
CS Terimleri
Cs Konsol Komutları (bazıları)
CS ve HL Rate Ayarları
Cs Teknikleri
Fps Hizlandirici Cfg Ayari
Maç Taktikleri...
Counter Strike:Source Tutorials
Kullanılması Gereken Rare Ayarları !!
Sesli İletişim
PigStats
GameSpy 3D
CS Scripting
All Seeing Eye
Counter-Strike Sözlüğü
Bunny Hop Jumping Nasıl Yapılır ?
Steam Nedir ?
Counter Strike Renkleri
Cs TakTikLeri
Cengaver yardım et crosshaır hangısnı atcam yaw bır suru sey var lutfen bak ?
Adminmod komutLarı...!
Cengaver yardım edermısın ben Hazır Cfg yi indirdim ama zıplamıyo yardım please
Counter Strike Nasıl Online Oynanır (Resimli)
Konsol İnmiyomu Buraya Bakın :) :)
Arkadaşlar bana sağlam aimli cfg lazım
Half Life Setup unu nerden ındırebılırım
Warning : Connection Problem
Cengaver Yardimm Pls Lütfennnn
cs 1.6 hamaçi ile sorunsuz oynamak
cs 1.6 hamaçi ile sorunsuz oynamak
Arkadaşlar Yardımınızı Bekliyorum!!!
rica:aimsiz sadece duvar gören wall
seGamer cfg arsivi
fnatic cfglleri
cengaver yardım etttttttttttttttttttttttttt
cengaver ne olur bakkkkkkkkkk
cengaver kardesssss
sxe:commond offline ?
Counter 1.6 Server'e giremiyom YARDIM!!!
Cs 1.6 Demo Video Nasil Cekilio ?
sxe injected - intercepting hatası
Daha az ölümü alma (english and turkce)
Daha fazla Frag Alma (Get More Frags) english and Turkce
Silah Kullanımları (Competitive Guide) English /Turkce
Control Ayarları
Tactical Videos
Aiming Videos
Awp Zoom Kalinlasmasi !
Daha fazla hs alın
Server kurmak istiyorum !!!
hi
Bu sorunumu çözeni +reple öldürecem (cidden)
Counter strike Yeni Cd Key
Yeni Başlayanlar İçin Cs... silah kullanımı - bomba çözmesi... Herşey içerde
Half-Life TV (HLTV) Kullanımı ..Nedir Ne i$e Yarar Diyenlere
Hamachi ile CS 1.6 Nasıl Oynanır? [Resimli Anlatım]
bedava adminlik istermisin şokşokşok
WCG 2007 Şampiyonu: emuLate
Cs Nin Tarihi
Cs Ye Yeni Başlayanlar RehBeR
Lütfen Yardım :(

Hiç yorum yok: